torsdag den 5. juli 2012

Kærestens fødselsdag

 For noget tid siden havde min kæreste fødselsdag, jeg dog pænt tøj på og pakkede tasken og kørte til Åbenrå :)
 Og så gik jeg ellers i gang med at lave lagkage. Kunne ikke finde nogen tykke lagkagebunde nogen steder, og gad ikke bage selv. Havde ledt i Rema, fakta, kiwi, bilka og føtex.
 Havde to tynde lag med hindbærmarmelade, et lag med creme og banan og et lag med creme og jordbær.
Det er fordelen ved at have fødselsdag om sommeren i modsætning til mig, så kan man få jordbær i lagkagen.
 Almost done
 Tada :D
 Kunne da os lige pynte kanten mens jeg ventede på han var færdig med noget opgaveskrivning, baah..
 Mmmmm.... Den var god :D har aldrig lavet en så stor og god lagkage før.
 Og der var masser, så vi fik det både eftermiddag, aften og dagen efter ;)



Men så havde jeg også planer om at holde et surpriseparty for ham, dog først noget senere. 
Så der ville jeg os bage kage. Havde overvejet en kage, der mindede om nogle af de computerspil, som han spiller, men det var ikke så nemt. Havde også overvejet en firkantet kage som en cupe fra portal spillet.
Men endte med at holde mig til pokémon temaet.
 Her har jeg lavet en pokeball kage :D og den er rød og hvis hele vejen igennem :D
(Drømmekage med pastafarve og så pyntet med glasur med pastafarve)
Er ret stolt af den :D Bliver helt glad hver gang jeg ser den, hehe
 Og så lavede min søster og jeg små charmanderkager :D :D Har jo syet et charmander kostume til ham engang, hvis I kan huske det, det er også på bloggen et eller andet sted :P Synes dog nogle af charmanderne kom til at se ret onde ud, hehe ;) Det tog godt nok også lang tid, men de blev så fine, håber gæsterne kan lide dem og forhåbentlig værdsætter dem ;) Og endnu engang tak for hjælpen søster :D
Cupcakesne er også lavet af drømmekage, bare med orange pastafarve i og i orange muffinsforme, hehe
Og et billede af begge dele samlet :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar