tirsdag den 22. februar 2011

Verdens sejeste T-shirt

Havde længe kigget på en sej musik T-shirt, som man bl.a. kunne købe på coolstuff.dk, men til 255kr, var lidt af en pebret pris. Men så var jeg sørme heldig, at finde en meget billede og tilmed flottere af slagsen på ebay. 89 kr, haps :) Modtog den så et par dage senere. Mit første indtryk af den var ikke så godt.. Var alene hjemme og den lyste ikke ret ofte, men så havde jeg jo lige glemt den lille detalje, at man skal larme eller lignende for at den lyser. Så prøvede at klappe og så kunne den virkelig lyse, så sejt. Glæder mig til at have den på i byen, forhåbentlig snart :)


kunne måske godt have forsøgt at tage et bedre billede, nu blev det bare lige det her..

Og så en lille opdate på min vinterferie. Nåede utrolig nok de fleste af punkterne på min "to do liste", var alene hjemme fem af dagene. Brugte dog det meste af tiden på at indskrive cirka 15 blå bøger, korrekturlæse 27, finde billeder og lave 6 flotte billedkollager af mig og mine søde klassekammerater. Var selv ret tilfreds med resultatet og de blev heldigvis også senere positivt omtalt.
Ellers brugte jeg også meget af min ferie på at sove længe og lave absolut ingenting foran fjernsynet, men det blev så lidt ødelagt, af et telefonopkald, der spurgte om jeg kunne komme på arbejde og pakke 1000 gaver. Sagde selvfølgelig ja, det er jo dejligt med noget arbejde en gang imellem og specielt pengene :) Så de sidste dage gik med mange timers arbejde..
Er nu startet i skole igen, og det er endnu kedeligere end før ferien, kæmper mig igennem og ser frem til de sjove ting, fx galla :) har iøvrigt fået mig en galla date :P hehe
Så skal jeg snart ud at kigge på kjole, jubii :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar