mandag den 26. december 2011

Min julepyntede lejlighed

Den seriøse del af mit soveværelse med fin pyntet hylde over skrivebordet og små nuttede nisser i vindueskarmen. Og se de fine muffin-julekugler, der hænger i vinduet.

Og min spisestue, eller hvad man nu kan kalde hjørnet hvor mit spisebord står ;)
Min hjemmelavede julekalender hænger over vinduet.
Den fine juledug var en jeg fik af Stine til jul sidste år.
Og sløjfen på radiatoren var den jeg havde på min kjole til julefrokost sidste år ;)

Og et par nisser ved sofaen og min fine moderne juledekoration på bordet. Har et nærbillede af den et eller andet sted ;) Det skal I nok få at se ;)

Og køkkenet ;) Har pyntet de fleste af lågerne og skufferne med søde små rensdyr ;)
Og har gemt en del fine julekort, som jeg har fået gennem tiden og hængt om på skillevæggen.
Bliver helt tomt, når alt en søde julepynt skal pakkes ned igen. Men det bliver ikke i dag ;)
Har slet ikke været så meget hjemme i december til at nyde det, føles som om jeg lige har hængt det op :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar