søndag den 25. december 2011

Min december måned

Hvert eneste år til jul står den for mit vedkommende på julegaveindpakning i ca. to måneder. Og nej, det er ikke kun gaver til mine venner og familie ;) Pakker firmajulegaver ved Syddesign og så er der ikke rigtig tid til andet. Kan rigtig godt lide mit arbejde, men savner også nogle gange tid til julehygge med vennerne :)
Er spændt på at se, hvor meget jeg får i løn for december, mit frikort er udløbet (det er første år det er sket), så skal betale skat, øv øv!
Dette er hvad menuen har bestået på en del gange i december. Det skulle være noget nemt og elsker forårsruller ;) Det var tit hvor jeg tog afsted omkring kl. 8 om morgenen (nogle gange også halv syv) og kom hjem til sengetid.. Lange dage, men ikke dårlige. Det går forresten også rigtig fint i børnehaven, hvor jeg er i praktik, mere om det en anden gang.

 Ens fingre har det ikke helt godt efter at have strimlet mange mange stykker bånd, og især ikke når det er bånd, der smitter meget af :P det gik heldigvis nemt af under vandhanen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar