onsdag den 18. april 2012

Ommøblering

Der var engang en dejlig forårsdag, hvor solen skinnede så dejligt, og da jeg ikke har nogen have fik jeg en fantastisk idé ;) Jeg ville flytte sofaen, så jeg kunne åbne altandøren og så sidde der. (To-værelses lejligheder har kun en fransk altan/ingen altan). Her er resultatet af ommøbleringen:


Dejlig sol ;) - men det skulle vise sig, at det ikke var helt så god en idé alligevel.
Opdagede at døren alligevel ikke kune åbnes pga de fastskruede lammeller. Kom så i tanke om, at jeg da egentlig havde forsøgt at åbne døren uden held lige da jeg flyttde ind - ups
Den anden dør kunne godt åbnes, men det nyttede ikke rigtig noget, når solen kom skråt den modsatte vej.
Så måtte jeg endnu engang flytte den tunge sofa helt alene :P
Godt jeg ikke havde nået at vende tæppet endnu.

Og endnu en ulempe ved ommøbleringen var, at jeg ikke har en almindelig sofa, men en sovesofa med en meget grim bagside. Ikke så kønt at kigge på, når man er i køkkenet. Og "indgangen" fra stue til køkken blev os noget smalere. Så tror bare jeg holder mig til det gode gamle ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar