søndag den 17. juli 2011

Dagens sommeroutfit

Til de dage, hvor det ikke regner og blæser hele dagen ville et outfit som dette være perfekt.

Nederdel og T-shirt: H&M, Sko: ??? (kan ikke huske det - old), Halskæde; ur: Kina + hjemmelavet læddersnor. Brune ben: Dansk sommer (utroligt, men sandt).
 
Mangler bare bæltet, så har jeg hele outfittet fra H&M's model.
Ønsker mig også bæltet, men det er stadig lidt for dyrt :)
T-shirten var på tilbud til 40kr og nederdelen til 50kr, haps ;)



Dagens detalje blev ikke lige uret, men disse fine og nagende sandaler.
De er rigtig sommerlige, men velegner sig desværre kun til kortere ture ;)

og så tror jeg, at mine fødder er skrumpet.. Har de sidste mange år brugt str 38 i alle sko, men nu har jeg lige købt et par sandaler i str. 35 :O
Kunne nu godt have brugt dem i str 36, men det havde de ikke, så håber på lidt udvidelse af elastikken, de kostede kun 50kr og var bare så fine. Skal nok vise jer dem senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar