søndag den 19. juni 2011

så nærmer det sig

Nu er der kun meget få dage til jeg bliver student, jubiii :D
Bunken med notater, der skal kasseres vokser mere og mere, dette billede er bare en lille del af det..
Gemmer selvfølgelig en lille smule, men der er godt nok også meget der bare skal ud, man får jo aldrig brug for det igen!
Historie eksamen er også et overstået kapitel (desværre med en dårlig karakter, der tæller dobbelt, øv øv). De notater skal helt sikkert ud / brændes, føj!
 ¨
Og så kunne vi hente vores studenter T-shirts på skolen, den er så fin :)
Kunne ikke helt beslutte mig for om jeg ville pakke den ud inden tiden, eller om jeg ville vente :)
Ja, jeg er skør.. men det er bare psykisk, skal lige have den sidste (den sidste!!) eksamen overstået før jeg virkelig kan trække på smilebåndet og nyde det :)

Har også lige fået købt mig en ny kalender, så jeg er klar til næste studieår, hvor jeg regner med at starte på pædagogseminariet i Åbenrå :)
I år har jeg valgt en lidt mere neutral kalender, plejer ellers have en meget farverig en, hvor man kan sætte billeder i foran og bagved, men nu er jeg blevet stor og starter på en videregående uddannelse.
(ellers var det bare fordi den her var billig og have en fin elastik til at holde den sammen ;) )
Jeg foretrækker dem med én dag pr side, men overvejede nu også en med en hel uge pr to sider, men så er der jo næsten ikke plads til tegninger/biografbilltter og andet skrammel ;)
og så har "Mayland" kalendre endelig puttet klistermærker i deres kalendre :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar